شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

گوگل قيمت هتل ها را به SERP اضافه کرده است

۱,۰۲۰ بازديد

با افزایش جست و جوی سئو ی مسافرین در گوگل ، این شرکت تصمیم گرفته است قیمت ها را به لیست SERP خود اضافه کند .

گوگل هم اکنون جدول هایی را مبنی بر قیمت هتل ها به کاربران نشان می دهد . این ویژگی سئو از محبوب ترین موارد گوگل در مورد سفر بوده است و سال گذشته در جست و جو های سئو آزمایش شد .

جدول قیمت ها به قسمت جست و جوی سئو اضافه می شوند

ما در این جا عبارت " هتل های ایرانی " را انتخاب کردیم تا به شما نشان دهیم این ویژگی سئو در ایران نیز در حال استفاده است .

جست و جو کنندگان سئو می توانند از فلش های مربوطه برای مشاهده هتل های قبلی ، بعدی و قیمت های آن ها استفاده کنند . همچنین ویژگی هایی که هتل ها دارند نیز در این بخش مشخص شده است .

در پاسخ به سوال سئو ی ما ، سخنگوی گوگل اعلام کرد :

تحقیقات ما نشان داده است که جست و جو کنندگان سئو هنگام مشاهده هتل ها در درجه اول به دنبال قیمت و در دسترس بودن اطلاعات هتل هستند .

برای این که ویژگی سئو ی هتل های خود را برای استفاده از کاربران کارآمد تر کنیم و به ارائه دهنگان تور راحت تر متصل کنیم ، داریم اطلاعات هتل ها و قیمت ها را بیشتر پوشش می دهیم تا در صفحات سئو نمایش یابند .

منشأ اصلی این نکته فردی به نام Damian Rollison از Brandify است .

چرا باید برای شما مهم باشد ؟

گوگل همیشه در حال آپدیت اطلاعات سئو ی سفر در سریع ترین زمان ممکن است . دو هفته گذشته Google Marketing Live اعلام کرد که این شرکت ابزار جدیدی برای سفر ایجاد کرده است که نام آن را Trips گذاشته است .

یک مقدار قبل تر در ماه مارس ، گوگل یک سایت سئو ی جدید در مورد جست و جوی هتل و رزرو آنلاین معرفی کرد که شامل تور های مسافرتی می شود و سال گذشته یک ظاهر جدید برای Hotel Local Park معرفی کرد .

بحث سفر در سئو یک موضوع بسیار عمیق است ، بیش از میلیون ها یا شاید میلیارد ها دلار در این زمینه هر ساله خرج می شود . شرکت U.S. Travel Association این موضوع را اعلام کرده است .

تبلیغات دیجیتال و سئو ی مربوط به سفر در سال 2019 به 9 میلیارد دلار می رسد . ویژگی های سفر سئو ی گوگل آپدیت می شود و افزایش نتایج سئو ی آن بیشتر از تبلیغات دلاری اهمیت پیدا کرده است ، به طوری که گوگل هر روز این اطلاعات سئو را آپدیت می کند .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/177/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.