پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مشکل ايندکس نکردن مطالب جديد در گوگل هنوز برطرف نشده است

۱,۰۳۴ بازديد

مشکل سئو همچنان پا برجاست ! گوگل هم اکنون نمی تواند مطالب اخیر سایت ها را ایندکس کند .

امروز صبح گوگل مشکل سئو ی ایندکس نکردن مطالب جدید را برطرف کرد . خوب ، حالا دوباره این مشکل برگشته است .

مطالب جدید سئو ایندکس نمی شوند

سعی کنید آخرین مطالب سئو ی کسانی که منتشرکنندگان بزرگی به حساب می آیند را بررسی کنید . اگر فیلتر جست و جو را روی یک ساعت گذشته قرار دهید متوجه خواهید شد که از مطالب سئو چیزی به شما نمایش داده نمی شود .

این جا ما مثالی در مورد گرگ سفید آورده ایم :

البته در این جا ما فیلتر جست و جو را روی 24 ساعت گذشته تنظیم کردیم و مشاهده می کنید که مطالب سئو ی ما نیز هنوز ایندکس نشده اند و این متواند خطری جدی برای کسانی باشد که لحظه ای به دنبال اخبار هستند و ممکن است در انجام کار کسانی چون خبرنگاران اختلال ایجاد کند .

این مشکل برطرف می شود ؟

ما این مشکل سئو را به گوگل اعلام کردیم و انتظار داریم که این مشکل به زودی برطرف شود . دفعه قبلی که این مشکل سئو به وجود آمده بود چندین ساعت زمان برد که گوگل آن را برطرف کند .

این مشکل ربطی به مشکل قبلی سئو ندارد

گوگل اعلام کرده است که در حال بررسی مشکل سئو یی است که ما به آن ها اطلاع دادیم . البته بیان کرده است که این مشکل ارتباطی به مشکل قبلی سئو ندارد و کاملا تفاوت می کند .

امیدواریم که شرکت گوگل اطلاعات و جزئیات دقیق تری را در اختیار گرگ سفید قرار دهد تا آن ها را با شما به اشتراک بگذاریم و آخرین آپدیت ها را به دست شما برسانیم .

آخرین بیانیه گوگل :

ما در حال بررسی آخرین مشکل پیش آمده در سئو هستیم که از 6 ساعت گذشته شروع شده است . مشکل فعلی ارتباطی با مشکل دیروز ندارد و ما به شدت داریم روی آن کار می کنیم . به محض دریافت آخرین جرئیات شما را از آن ها آگاه می کنیم .

 

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/175/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.